تبلیغات
بچه های ورودی 91 نقشه برداری دانشگاه تبریز

بچه های ورودی 91 نقشه برداری دانشگاه تبریز
جایی برای احساس تفاوت (عجب شعاریه...!) 
قالب وبلاگ
لینک های مفید
هر کی نخونه پشییییمونه
در ابتدا سلام
بخونین که خواب نمونین ،بهتر بگم خواب نرین

…………

برین تو ادامه مطلب دوباره جواد میاد گیر دادن خوراکشه
1-استفاده از چوب كبریت !
ساده ترین ، بی خطر ترین ، كم هزینه ترین و رایج ترین روش ، همان روشی است كه سال ها پیش بازیگر نقش اول فیلم سینمایی ( بایسیكل ران ) برای جلوگیری از به خواب رفتن از آن بهره برد ، یعنی استفاده از چوب كبریت ، بدین صورت كه دو عدد چوب كبریت را از داخل قوطی آن برداشته   و آنها را بین پلك بالا و پایین خود قرار می دهید تا مانع از بهم پیوستن دو پلك شما و در نتیجه ، خواب رفتگیتان بشود ! ( اخطار ! حتما توجه داشته باشید كه كبریت های استفاده شده ، از نوع كبریت بی خطر باشند ! ) .
۲ – نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان :
كه این مورد ، از دو جهت به شما در مبارزه با خواب كمك خواهد كرد : یكی اینكه این نوشیدنی ها به علت دارا بودن ماده ای به نام كافئین ، خواب را از چشمان شما فراری خواهند داد و نكته دیگر اینكه ، از آنجا كه نوشیدنی های فوق ، جزء مایعات محسوب می شوند ، لذا مصرف بیش از حد آنها ، نیاز شما را به استفاده از دستشویی بالا خواهد برد كه این امر نیز علاوه بر تامین سلامت كلیه های شما ، به پریدن بیش از پیش خوابتان نیز كمك خواهد كرد ! لازم به ذكر است كه مایعات دیگر ، غیر از موارد فوق ، فقط از حسن دوم نام برده شده برخوردار می باشند !
۳ – بهره گیری از آب یخ :
این مورد به میزان زیادی ، بستگی به آن دارد كه شما در كدام فصل از سال به سر می برید !
چنانچه در فصول بهار و تابستان می باشید ، ابتدا بوسیله دوش آب یخ یا وان پر از آب یخ و یا در صورت فقدان این موارد ، قابلمه و یا آفتابه پر از آب یخ ، كاملا سر و صورت و حتی المقدور ، بدن خود را خیس نمایید و بلافاصله كولر گازی یا آبی خود را روشن و در حالت زیاد قرار دهید و مستقیما در مقابل باد آن قرار گیرید تا نسل هرچی خواب است از بدن شما منقرض شود ! اگر هم در فصول پاییز و زمستان قرار دارید كه دیگر نیازی به صرف هزینه برق و استفاده از كولر نمی باشد و شما می توانید با همان سر و بدن خیس به داخل حیاط یا كوچه بروید و منتظر بمانید تا عملیات پریدن خواب به طور كامل انجام شود !
۴ – اقدام به خود زنی :
این روش كاملا غیر اخلاقی می باشد و آنرا جز در مواقع اضطرار ، به شما توصیه نمی كنیم .
در این روش ، چنانچه در هنگام مطالعه ، خواب بر شما غلبه كرد ، می توانید چند عدد كشیده محكم و آبدار درست مثل آنهاییكه در ایام طفولیت به هنگام شیطنت كردن از پدر ، معلم ، داداش بزرگه و … خورده اید ، به صورت خودتان بزنید تا پدر هرچی خواب است ، در بیاید !
از روش های موثر دیگر این مورد می توان به گرفتن نیشگون از نقاط حساس بدن  ، زدن بینی به مشت ، كوبیدن سر به دیوار ، كردن دست در بخاری ، كندن مو به صورت لاخ لاخ از سر ، ابرو ،  ریش و سبیل ( در مورد آقایان ) ، دست و پا ، بینی و …، و گاز گرفتن نقاط مختلف بدن اشاره كرد !
۵ – استعمال داروهای شیمیایی :
این روش به عنوان آخرین تیر تركش و آخرین راه ممكنه به شما توصیه می شود و خاطر نشان می كنیم كه تا زمانیكه استفاده از هر كدام از روش های فوق برایتان میسر می باشد ، برای حفظ سلامتی جسمی و روانی خود ، به هیچ عنوان از این روش استفاده ننمایید !
در این روش شما می توانید در ابتدا با خوردن شربت های تلخ به مبارزه با خواب بپردازید ، چنانچه آنها موثر نبودند می توانید از انواع قرص های ضد خواب استفاده نمایید و در آخرین مرحله و به عنوان آخرین متد موجود روز دنیا ، شما می توانید از قرص های نشاط آور و روان گردان برای رسیدن به مقصودتان بهره ببرید .
البته اكیدا به شما توصیه می شود كه قرص های مذكور را فقط در شب آخرین امتحانتان استفاده نمایید به چند دلیل : یكی اینكه ممكن است تا چندین روز بعد از استعمال آنها ، در وضع ظاهری و روحی و روانی مناسبی نباشید كه انتظامات دانشگاه شما را به دانشگاه راه دهد و در نتیجه از شركت در بقیه امتحاناتتان محروم شوید ! دوم اینكه ممكن است تا چند روز در بیمارستان و یا تیمارستان بستری باشید و نتوانید یا نگذارند كه به دانشگاه بروید و امتحان بدهید و مورد سوم ، در بدترین حالت ممكن است چند ساعت پس از استفاده از این قرص ها ، بدلیل مسمومیت شدید و یا عوارض معمول دیگر قرص های مذكور ، جان به جان آفرین تسلیم كنید و تبدیل به یك محصل میّت شوید و لذا به همین دلیل توصیه می شود كه شب آخرین امتحانتان از آنها استفاده نمایید تا بتوانید با مدرك تحصیلی و سطح سواد بالاتری فارغ الزندگی شوید !
لازم به یاد آوری است كه برای گرفت نتیجه بهتر از روش های فوق ، ضروری است كه هرگونه بالش ، پتو ، زیر انداز و هر نوع لوازمی كه یاد آور خواب باشد را از محل درس خواندن خود دور نمایید  تا نكند كه با مشاهده آنها ، روش های بكار برده تان خنثی شود و خواب بتواند بر شما غلبه نماید .
با آرزوی موفقیت در كلیه امتحانات برای تمامی شما جویندگان و آموزندگان علم و دانش .!نه که خیلیم جوینده ایم!

[ چهارشنبه 13 دی 1391 ] [ 02:19 ب.ظ ] [ یوسف صالحی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام
ما تعدادی از دانشجویان مهندسی عمران نقشه برداری دانشگاه تبریز هستیم.هدف از ایجاد این وبلاگ ارایه ی مطالب مفید برای بازدیدکنندگان و دانشجویان عزیز (به خصوص همکلاسی های خودمون ) می باشد.امیدواریم لحظات خوبی رو در این وبلاگ تجربه کنین...
لینک های مفید
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :